Trening i fitness - akcesoria

Ile razy w tygodniu trenować fitness? Część 2

Zastanawiasz się ile czasu powinno się trenować fitness? Jest to druga część artykułu. Kliknij i przejdź do poprzedniej.

Ile razy w tygodniu trenować fitness, gdy chcesz utrzymać wagę na stałym poziomie?

Każdy z nas w którymś momencie trenowania dochodzi do ściany – ogarnia nas wtedy rezygnacja i chęć odpuszczenia. Nie da się wyglądać lepiej, nasza sylwetka jest pięknie wyrzeźbiona, jędrna i smukła, czyli taka, jaką sobie wymarzyliśmy i na którą bardzo ciężko pracowaliśmy. Jak jednak dobrze wiesz, nawet wtedy nie wolno całkowicie porzucać treningów. Musisz wiedzieć, że każda decyzja dotycząca odpuszczenia sobie treningu danego dnia pociąga za sobą następną i następną – z tego powodu powstaje zapętlona nić rezygnacji a to z kolei skutkuje utratą formy. Żeby do tego nie dopuścić, zaplanuj systematyczne treningi fitness w miarę własnych możliwości czasowych. Ćwicz jeden raz w tygodniu, dwa, jeśli masz taką możliwość, jednak pamiętaj, że regularność jest kluczem do sukcesu, a aktywność fizyczna to nie tylko perfekcyjnie wyrzeźbione ciało, ale też zdrowie i świetne samopoczucie!

Nigdy nie odpuszczaj!

Choć osoby bardziej zaawansowane, które mają na swoim koncie spore osiągnięcia, mogłyby nieco sobie odpuścić, z reguły dzieje się wręcz odwrotnie. Gdy raz zakochasz się w fitnessie, okaże się, że zmniejszenie ilości treningów w tygodniu będzie dla ciebie ogromną stratą! Z pewnością warto wygospodarować dla siebie 3 godziny tygodniowo na fitness. Ten czas i praca, którą w trakcie jego trwania wykonasz na sali treningowej, to znakomite efekty dla twojej sylwetki i ogólnego samopoczucia. Dodatkowo udowodnisz sobie, że jesteś w stanie wykonywać regularne ćwiczenia w celu utrzymania znakomitej formy. Artykuł powstał przy współpracy z portalem up8.com – link do poradnika.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.